Estem presents:
- En els diferents òrgans institucionals del Parc
Taulí Sabadell.
- En el Consell de la Professió Infermera
de Catalunya.
- Consell
de
Salut de l’Ajuntament de Sabadell.
- Federació d’Associació de Veïns de Sabadell.
Parc Taulí Sabadell:
- Consell
Professional:
coordina els diferents comitès institucionals. Impulsa el professionalisme.
Canalitza l’opinió dels professionals sobre els temes que els òrgans directius
considerin adients.
- Comitè
Institucional de Formació: promou
que les competències dels professionals estiguin en el nivell que la
societat demana. I Contribuir als
objectius definits en la planificació estratègica de la Institució.
- Comissió
del Desenvolupament Professional:
promocionar, incentivar per reconèixer el valor afegit dels professionals,
amb l’avaluació de les seves competències i amb instruments
de promoció dinàmica i projecció exterior amb retribució complementària.
- Comitè
Seguretat i Salut: ha de
vetllar per la
Prevenció dels Riscos Laborals i el dret a tots els
treballadors a una protecció eficaç en matèria de Seguretat i Salut.
- Comitè
d’Empresa: la representació social per vetllar els drets i
deures de tots els treballadors.
- Reunions
periòdiques amb les Direccions d’Infermeria: es treballa
amb tots els temes professionals actuals, compartint i intercanviant
opinions. I tractem problemes puntuals relacionats amb la professió de la
infermera/er.
Consell
de la Professió
Infermera de Catalunya:
Creat per Ordre del Departament de Salut és un òrgan
permanent de consulta i participació del col·lectiu infermer a Catalunya, de
tal manera que es reconeix la singularitat de l’exercici d’aquesta professió.
Tal i com s’indica en l’Ordre, el Consell haurà de generar un
debat entre d’altres temes sobre:
- El
paper del col·lectiu infermer en el desenvolupament de les polítiques
departamentals.
- La
corresponsabilitat en l’assoliment dels objectius del sistema sanitari públic
de Catalunya
- La
millora de la qualitat assistencial envers la ciutadania
- Els
nivells de competència necessaris per tal de garantir el dret a la protecció de
la salut i tots aquells que es vagin generant des d’una perspectiva
demogràfica, assistencial, epidemiològica i tecnològica.
Consell
de
Salut de l’Ajuntament de Sabadell:
És un òrgan de participació sectorial, constituït al
desembre de l'any 2000, que té com a objecte estimular i canalitzar la
participació de la ciutadania i de les seves associacions en la gestió
estratègica dels afers relatius a l'àmbit de salut.
Pretén potenciar la participació ciutadana, assessorar i donar elements
per a la validació dels programes duts a terme per l'administració, promoure la
coordinació entre les institucions, les entitats i l'Ajuntament, afavorint la
responsabilització dels ciutadans en les polítiques de salut de la comunitat.
Federació
d’Associacions de Veïns de Sabadell (FAVS):
Agrupa les
associacions de veïns de la ciutat que lliurement s’hi volen vincular. Participem amb opinions a les
reunions relacionades amb la defensa de la Sanitat de la ciutat i de la comarca del Vallés
Occidental.